Spółka Miodziarze, właściciel największego e-commercu ze zdrową żywnością, a także największego gospodarstwa pasiecznego w Polsce, to nowy Sponsor Główny drużyny kobiet Wisły Płock.
Miodziarze to spółka, której pyszne miody i zdrowa żywność zachwycają konsumentów nie tylko w kraju, ale też za granicą. W ramach dobrze znanych marek: Pasieki Rodziny Sadowskich, Manufaktura oraz Zakwasownia Rodziny Sadowskich firma oferuje szeroką gamę naturalnych produktów, takich jak m.in.: miody tradycyjne i smakowe, zakwasy, oxymele, octy, kombuche, a także soki, konfitury i pasty orzechowe. Firma jest od zawsze związana z Płockiem i aktywnie działa na rzecz lokalnej społeczności.
Jak przyznaje Arek Sadowski, prezes zarządu - Płock to moje miasto, „mała-wielka ojczyzna” ze wspaniałą duszą i historią. Cieszy mnie, że to właśnie tu stworzyliśmy znane, szanowane i nagradzane w całej Polsce marki. Biznes to nie wszystko. Od początku oczywiste było dla mnie to, że wraz z rozwojem naszego biznesu, musimy dawać od siebie coraz więcej, pomagając tam, gdzie tylko możemy. Angażując się w sprawy Płocka, mogę wyrazić swoją troskę i szacunek do miasta, które ukształtowało mnie i naszą firmę - i dodaje - wspieranie naszych lokalnych drużyn sportowych to powód do dumy. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe, wierzymy w siłę, z jaką kluby mogą wpływać na jednoczenie płocczan. To dla nas zaszczyt pełnić funkcję Sponsora Głównego drużyny kobiet. Chcemy podkreślić nasze wsparcie i podziw dla zawodniczek. Kobieca piłka nożna to dyscyplina, która ma olbrzymi potencjał, a grające dziewczyny i kobiety to dla nas prawdziwe girl power, będziemy im z całego serca kibicować.
- Każdą nową firmę, która obdarza nas zaufaniem i decyduje się na rozpoczęcie współpracy, witamy z nieskrywaną radością. Tym bardziej cieszy fakt, że MIODZIARZE jako pierwsi zdecydowali się na bezpośrednie wsparcie drużyny kobiet. Ta współpraca, nie tylko zwiększa szanse zawodniczek na realizację celów i jest wkładem w rozwój drużyny i – mocno wierzymy – sukcesy, ale przede wszystkim to piękny przejaw odpowiedzialności wobec lokalnych społeczności - dodał Piotr Sadczuk, prezes Wisły Płock.
Po raz pierwszy w historii na froncie koszulek drużyny kobiet Wisły Płock znajdzie się logo sponsora, czyli marki Pasieki Rodziny Sadowskich.
Marta Hućko, piłkarka nożna Wisły Płock, tak skomentował zaistniałą sytuację - Bardzo cieszę się na tę współpracę i w imieniu Nafciarek chciałabym wyrazić wdzięczność za wsparcie naszej drużyny panu Arkowi Sadowskiemu. Pierwszy sponsor na koszulce to dla nas big deal. Mam nadzieję, że razem uda nam się zrobić coś fajnego dla płockiej piłki kobiecej.
Reklama