Od poniedziałku 12 października nastąpią zmiany godziny rozpoczęcia obsługi klientów w Urzędzie Miasta Płocka. Urząd będzie czynny od poniedziałku do środy od godz. 8:00, a w czwartki i piątki od godz. 9:00. Jak informuje Urząd Miasta Płocka, zmiany podyktowane są troską o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników.
Urzędnicy przypominają i jednocześnie zachęcają do załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną poprzez usługę ePUAP i Profil Zaufany. Ponadto dokumenty można zostawiać w urnach ustawionych w wejściu do Biura Obsługi Klienta UMP przy ul. Zduńskiej. Urny są opróżniane dwa razy dziennie. Działa też Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców, które pod numerem telefonu 24 364 55 55 udziela wszelkich informacji.
Godziny przyjęć Klientów w Biurze Obsługi Klienta UMP przy ul. Zduńskiej:
poniedziałek 8:00 – 15:30
wtorek 8:00 – 15:30
środa 8:00 – 15:30
czwartek 9:00 – 17:30
piątek 9:00 – 15:30.