W związku z pandemią koronawirusa doszło do kilku zmian w zasadach działania Urzędu Miasta Płocka. Początkowo, wszystkie sprawy można było załatwiać jedynie telefonicznie. Obecnie, możliwe jest stacjonarne umówienie spotkania w celu załatwienia danej kwestii. Osoby, których sprawa jest możliwa do załatwienia w Wydziale Ewidencji i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Płocka mogą umówić się telefonicznie na dzień i godzinę pod nr tel. 24 364 55 55. Jednakże od 18.05.2020 r. możliwe jest umówienie wizyty mailowo pod adresem bim@plock.eu. W treści wiadomości należy wpisać imię, nazwisko, nr tel. kontaktowego oraz krótki opis sprawy. Tego samego dnia pracownik UMP oddzwoni, by umówić wizytę.
Szczegółowe informacje dotyczące obsługi klientów znajdują się na stronie
http://plock.eu/pl/aktualnosci/details/article,11271,1,1.html